Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The role of quality management system in a Ghanaian bank
Oppong, Esther
Access Bank je mezinárodní banka se sídlem v Nigérii a dceřinými společnostmi ve více než 12 zemích. Výzkum byl zaměřen na Access Bank Ghana. V roce 2018 vláda Ghany uvalila sankce na banku s nejúspěšnějšími výsledky, což vedlo ke kolapsu některých bank a dalším sloučení v rámci konsolidace, nicméně Access Bank Ghana Limited dokázala splnit všechny vládní požadavky a vyhrála mnoho bank. ocenění za kvalitní zákaznický servis. Tato studie se zaměří na procesní analýzu QMS v oddělení služeb zákazníkům Access Bank Ghana s cílem zjistit efektivitu kvality v bance, identifikovat klíčové problémy v kvalitě a navrhnout řešení na základě zjištění. Metodou účelového výběru bylo vybráno 50 zaměstnanců z oddělení zákaznických služeb banky a pro primární sběr dat byl navržen výzkumný dotazník. Zjištění ukázala, že procesy kvality jsou v bance efektivní, tedy zapojení vrcholového managementu do procesu QMS, čtvrtletní revize procesů kvality pro neustálé zlepšování a vzdělávání zaměstnanců. Většina zaměstnanců však nemá žádné znalosti o certifikaci banky ISO 9001. Vzhledem k tomu, že tento úspěch banky byl otištěn na webových stránkách organizace a v médiích, interně byla vytvořena malá informovanost zaměstnanců v oddělení služeb zákazníkům. Bylo zřejmé, že zaměstnanci absolvují školení o zásadách společnosti, ale o podstatě takových školení měli málo znalostí. Pearsonův Chi kvadrát test byl použit k prokázání vztahu mezi pracovním stavem zaměstnance a efektivitou QMS. Výsledky testů ukázaly, že pracovní status zaměstnance nemá žádný vztah k efektivní roli QMS v Access Bank Ghana Limited. S efektivitou QMS nemá souvislost ani počet let, kdy zaměstnanec v bance pracuje. Studie zjišťovala názor respondentů z vybraných efektivních kritérií QMS pomocí Likertovy škály. Access Bank Ghana Limited prokázala svůj závazek zajišťovat vysoce kvalitní služby a efektivitu přijetím standardu QMS ISO 9001:2008. Doporučuje se, aby; banka upřednostňuje uznání zaměstnanců, spokojenost zákazníků, pravidelné interní audity a průzkumy spokojenosti zákazníků, aby neustále zlepšovala svůj QMS. Implementací těchto doporučení si Access Bank Ghana Limited může udržet svou konkurenceschopnost a pověst na trhu a zároveň plnit požadavky a očekávání klientů.vytvořit povědomí o QMS v bance pro zvýšení výkonnosti zaměstnanců a splnění všech cílů kvality.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.